· Caja Laboral eta Maccabi

18 03 2011

Goizean Euskadiko Kutxaren iragarki hau jaso dut posta elektronikoan…

…eta lotsarik ez dutela pentsatu dut.

Orain, bazkalostean, berriketan.info atarian Joseba Makazagaren mezu hau aurkitu dut:

“Caja Laboraleko propaganda jaso dut Maccabiren aurkako partidua ikustera joateko animatuz. ISRAELEK ERAGINDAKO GENOZIDIOA ezin dut burutik kendu, eta BOIKOTA egin beharrean kontrakoa egitera animatzen ari dira. Onartezina iruditzen zait eta barkamenik eskatzen ez badute (gutxienez niri) min gehien egiten diena egingo dut: dirua atera Caja Laboraletik. Eta horretara animatu nahi dut jendea, Caja Laboralari mezua bidali barkamena eska dezaten edo horrelakorik berriz ez dutela egingo esan araziz, bestela dirua aterako dugula esanaz. Nik dagoenekoz bidali diet mezua”.

Ez nuke Josebak baino hobeto esango. Bat egiten dut idatzi duenarekin, eta berdina egitera noa.

Izan ere, Maccabiko jokalariak ez dira edonor. Ez dira kirolariak soilik. 2009an Israelgo soldaduak fosforo zuriarekin haurrak bonbardatzen ari zirenean, eta munduan milioika lagun sarraski haren aurka protestan ari zirenean, Maccabiko jokalariek soldadu israeldarrak bisitatu zituzten, egiten ari zirenari babesa emateko. Genozidioaren babesle zuzenak dira beraz Maccabiko jokalariak.

Hemen irakur daiteke albistea, eta ikusi argazkiak: Jugadores del Maccabi de Tel Aviv acuden a la Franja de Gaza a felicitar a los soldados israelitas por la matanza de palestinos antes de venir a jugar contra el Unicaja a Málaga


Eliyahu, Casspi eta Fizer jokalariak, Gazan, soldadu israeldarrak babestuz 2009ko sarraskiaren egunetan.

Lotutako albisteak:
· Israel, hiltzen nauen eskua
· Israeli boikota: zergatik orain?
· Boikot ekintza Maccabiko jokalarien aurrean, Bartzelonan, 2011ko urtarrilaren 20an:


Ekintzak

Information

One response

18 03 2011
Ines Etxabe

Joseba, Gari… erabat ados zuekin. Nik ere mezu bat bidali diet.

Utzi erantzun bat

