Pablo Marquez, Zarauzko XVIII. Gitarra Jaialdian

9 12 2011

Ez nuen Pablo Marquez gitarra-jotzailea ezagutzen, Zarauzko XVIII. Gitarra Jaialdiko gonbidatu nagusia izatekoa zela irakurri nuen arte. “Gitarra munduko izen nagusietako bat da, zalantzarik gabe” esan zuen jaialdiaren zuzendari Eduardo Baranzanok aurtengo ekitaldiak aurkezterakoan. Kultura Zarautzek kontzertuaren berri emateko prestatutako informazioa irakurri, sarean Marquezi buruzkoak aurkitu, eta aurtengo maisu eta gonbidatuaren berri izan nuenerako, herenegun, aurtengo jaialdiko ikasleei diplomak banatzeko ekitaldian ondoan nuen argentinarra.

Ezagutu ez arren, dagokion arloan mundu mailan handia den norbaitekin egotearen sentsazioa nuen eta, hemezortzi urtean lehen aldiz, Zarauzko Gitarra Jaialdiaren amaierako kontzertura joan nintzen gauean, Lizardi antzokira.

Zaila da bertan entzundakoa hitzetara ekartzea.
Baina abiarazi bideoa, eta ulertuko duzu.


Ekintzak

Information

Utzi erantzun bat

